Servisné strediská


Záručný a pozáručný servis.
V rámci záruky máte právo reklamovať chybný tovar ako u svojho predajcu, tak aj priamo v servisnom stredisku výrobcu. Naša spoločnosť nie je z tých, pre ktoré všetko končí predajom. Ak vznikne problém,  snažíme sa ho riešiť aktívne. Reklamácie "neposúvame" do servisného strediska bez vlastnej diagnostiky. U nás preto vždy dostanete za svoje peniaze viac ako len samotný produkt.

Robíme pre Vás zdarma diagnostiku všetkých produktov, ktoré sú v záruke a zakúpené u nás. Až na základe testov našich technikov sa zariadenie posiela na záručnú opravu, ak je chybné. Preberáme tým na seba zodpovednosť za správne diagnostikovanie poruchy a šetríme Vaše peniaze. V prípade neoprávnenej reklamácie má totiž servisné stredisko právo fakturovať reklamujúcemu nie len diagnostiku, ale aj prepravné náklady a ďalšie poplatky súvisiace s reklamáciou.

Pozáručný servis : aj vďaka tomu, že aktívne spolupracujeme so servisnými strediskami výrobcov, ale hlavne vďaka dlhoročným skúsenostiam našich technikov sme schopní zabezpečiť pre Vás na vysokej úrovni aj pozáručný servis. Špecializujeme sa hlavne na servis počítačov a notebookov. Potrebu pozáručného servisu je však nutné vždy zhodnotiť vzhľadom na klesajúce ceny nových výrobkov a rastúce ceny náhradných dielov. Diagnostika pokazených produktov po záruke je platená služba. Informácie o podmienkach servisu nájdete na našich stránkach, alebo Vám ich objasníme osobne, telefonicky či e-mailom.

Kontaktné údaje a informácie o servisných strediskách podľa značiek :

Smart Computer

Záručný a pozáručný servis počítačov SMART
Záručný a pozáručný servis počítačov iných značiek
Záručný a pozáručný servis notebookov
Pozáručný servis vybraných produktov. Info na vyžiadanie.
J.C.Hronského 11, 960 01 ZVOLEN, E-mail: servis@smart.sk  Tel.: +421-908-912975
OTVÁRACIE HODINY: Pondelok - Piatok: 8:00 - 18:00

Acer Záručný a pozáručný servis produktov ACER.
Servisné centrum ACER
: Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 110, 627 00 Brno-Slatina, ČR
E-mail: service_brno@acer-euro.com   Telefón: ( pre Slovensko ) +421 2 4920 7070

V prípade poruchy Vášho produktu Acer môžete nahlásiť opravu dvomi spôsobmi:
Prostredníctvom Internetu - kliknite tu
Telefonicky na uvedenom čísle, počas pracovných dní medzi 8:00 a 17:00 Pri telefonickom nahlásení opravy majte, prosím, pripravené sériové číslo produktu a ak je produkt v záruke, tiež aj doklad o kúpe. Operátor servisného centra Vás bude informovať o ďalšom postupe.

AOC Záručný a pozáručný servis produktov AOC
Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00
Ako reklamovať produkt AOC : kliknite tu
APC
Záručný a pozáručný servis produktov APC
Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formulára na stránke www.apc.com v sekcii podpory : http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm
Zákazník obdrží nový kus výrobku a následne odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí  výrobca prostredníctvom kuriérskej služby pre zákazníka bezplatne. Reklamáciu je tiež možné poslať na : apccztech@app.com, foto/info štítku výrobku, kópia nákupného dokladu. Všetky otázky možno smerovať na bezplatné telefónne číslo v SR : 0800 172 063.
 
Apple

Záručný a pozáručný servis produktov Apple
Autorizované servisné stredisko : SWISS, spol. s  r. o., Wolkrova 2, 851 01  Bratislava - Petržalka
E-mail: servis@swisshp.sk Tel.: 02/6720 2080, Po-Št 8:00 - 17:00, Pi: 8:00 - 14:30 www.swisshp.sk
Ako reklamovať produkt Apple : kliknite tu

Asus

Záručný a pozáručný servis produktov ASUS
Servisné strediská :
ASUS Czech Service Ostrava, Tel.: SK +421 232 162 621,  RMA čísla CZA1
alebo SIL Servis Partner a.s., Těšínská 1970/56, Ostrava - Slezská Ostrava, 710 00, ČR, RMA čísla CZB1
E-mail: info@sil.cz   Tel.: +420-552 300 677, +420-552 300 670    Po - Pi   8:30 - 17:00 hod.  www.sil.cz  Ako reklamovať produkt ASUS : kliknite tu

Benq Záručný a pozáručný servis produktov Benq
Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00
Ako reklamovať produkt Benq : kliknite tu

Canon

Záručný a pozáručný servis produktov Canon : Tlačiarne, Multifunkcie, Kopírky a pod.
Autorizované servisné stredisko : Bachmann s.r.o, Na Pántoch 18, SK - 831 06 Bratislava
E-mail: canonsk@mobiletouch.at  Tel: 0800 004 305
Záručný a pozáručný servis produktov Canon : Foto, Video
Autorizované servisné stredisko : PRO.Laika spol. s r.o, Palackého 12, Bratislava 811 02
E-mail: prijem@prolaika.sk  Tel: +421 254 647 792, Fax: +420 254 414 891

Dell

Záručný a pozáručný servis produktov Dell
Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day" - oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň
Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní 
Typ záruky NDB: "Pro Support" -oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni.
Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.
Technická podpora: +421 2 57 50 83 03

Epson

Záručný a pozáručný servis produktov Epson
Autorizované servisné stredisko : Prime Service s.r.o.
E-mail: servis@epsonservis.sk  047-433 15 17 kl.126 www.primeservice.sk
Ako reklamovať produkt Epson : kliknite tu

Fujitsu

Záručný a pozáručný servis produktov Fujitsu
Autorizované servisné stredisko : SWISS, spol. s  r. o., Wolkrova 2, 851 01  Bratislava - Petržalka
E-mail: servis@swisshp.sk Tel.: 02/6720 2080, Po-Št 8:00 - 17:00, Pi: 8:00 - 14:30 www.swisshp.sk
Servisné stredisko pre monitory Fujitsu : Český servis a.s., Varšavská 11, Po - Pi: 8:15 - 16:30
E-mail: bratislava@ceskyservis.cz   Tel.: + 421 243 410 745
Ako reklamovať produkt Fujitsu : kliknite tu

HP

Záručný a pozáručný servis produktov HP
Autorizované servisné stredisko : SWISS, spol. s  r. o., Wolkrova 2, 851 01  Bratislava - Petržalka
E-mail: servis@swisshp.sk Tel.: 02/6720 2080, Po-Št 8:00 - 17:00, Pi: 8:00 - 14:30 www.swisshp.sk
Ako reklamovať produkt HP : kliknite tu

Lenovo

Záručný a pozáručný servis produktov Lenovo
Výrobky so značkou IDEA (IdeaPad, IdeaCentre) Tel: 0850-232-406, PO-PIA 9:00-18:00
Výrobky so značkou THINK (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision) Tel: 0850-232-406, PO-PIA 9:00-18:00
Autorizované servisné stredisko : ECS SK, s. r. o., Dvojkrížna 47, 821 07  Bratislava
E-mail: servis@ecs.sk Tel.: 02/210 280 90, Po-Pi: 8:00 - 17:00 http://ecs.sk
Ako reklamovať produkt Lenovo : kliknite tu

Lexmark

Záručný a pozáručný servis produktov Lexmark
Autorizované servisné stredisko : SWISS, spol. s  r. o., Wolkrova 2, 851 01  Bratislava - Petržalka
E-mail: servis@swisshp.sk Tel.: 02/6720 2080, Po-Št 8:00 - 17:00, Pi: 8:00 - 14:30 www.swisshp.sk
Ako reklamovať produkt Lexmark : kliknite tu

Logitech Záručný a pozáručný servis produktov Logitech
On-line zadanie reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus.
HOTLINE linka: 0800 004701, Po-Pi: 9:00-18:00, E-mail: logitech@fixit-service.com

OKI

Záručný a pozáručný servis produktov OKI
Autorizované servisné stredisko : Cinema+ spol. s r.o., Partizánska cesta 5564/77, 974 01 B.Bystrica, E-mail: servis@cinema.sk, Tel.: 048/4700 208
Ako reklamovať produkt OKI : kliknite tu

Philips Záručný a pozáručný servis produktov Philips
LCD a LCD-TV : Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00
Ako reklamovať produkt Philips : kliknite tu

Samsung
Záručný a pozáručný servis produktov Samsung
LCD a LCD-TV : Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00
Ako reklamovať produkt Samsung : kliknite tu 
Mobilné zariadenia : Autorizované servisné stredisko : ECS SK, s. r. o., Dvojkrížna 47, 821 07  Bratislava
E-mail: servis@ecs.sk Tel.: 02/210 280 90, Po-Pi: 8:00 - 17:00 http://ecs.sk
Ako reklamovať produkt Samsung : kliknite tu

Toshiba

Záručný a pozáručný servis produktov Toshiba
Autorizované servisné stredisko : SWISS, spol. s  r. o., Wolkrova 2, 851 01  Bratislava - Petržalka
E-mail: servis@swisshp.sk Tel.: 02/6720 2080, Po-Št 8:00 - 17:00, Pi: 8:00 - 14:30 www.swisshp.sk
Ako reklamovať produkt Toshiba: kliknite tu

Xerox Záručný a pozáručný servis produktov XEROX
Autorizované servisné strediská:
PS Products, spo.s r.o., Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava, E-mail: servis@phaser.sk Tel.: 02/6428 5126
Český servis a.s., Varšavská 11, 831 03 Bratislava
E-mail: bratislava@ceskyservis.cz, Tel.: 02/4445 9955, Po-Pi: 8:00 - 16:30. 
Ako reklamovať produkt Xerox: kliknite tu