Robíme pre Vás zdarma diagnostiku všetkých produktov, ktoré sú v záruke a zakúpené u nás. Až na základe testov našich technikov sa zariadenie posiela na záručnú opravu, ak je chybné. Preberáme tým na seba zodpovednosť za správne diagnostikovanie poruchy a šetríme Vaše peniaze. V prípade neoprávnenej reklamácie má totiž servisné stredisko právo faktúrovať reklamujúcemu nie len diagnostiku, ale aj prepravné náklady a ďalšie poplatky súvisiace s reklamáciou. Pozáručný servis : aj vďaka tomu, že aktívne spolupracujeme so servisnými strediskami výrobcov, ale hlavne vďaka dlhoročným skúsenostiam našich technikov sme schopní zabezpečiť pre Vás na vysokej úrovni aj pozáručný servis. Špecializujeme sa hlavne na servis počítačov a notebookov. Potrebu pozáručného servisu je však nutné vždy zhodnotiť vzhľadom na klesajúce ceny nových výrobkov a rastúce ceny náhradných dielov. Diagnostika pokazených produktov po záruke je platená služba. Informácie o podmienkach servisu nájdete na našich stránkach, alebo Vám ich objasníme osobne, telefonicky či e-mailom. Kontaktné údaje a informácie o servisných strediskách podľa značiek : |
||
![]() |
Záručný a pozáručný servis počítačov SMART |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov ACER. Servisné centrum ACER : Acer Czech Republic s.r.o. Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 110, 627 00 Brno-Slatina, ČR E-mail: service_brno@acer-euro.com Telefon: ( pre Slovensko ) +421 2 4920 7070 V prípade poruchy Vášho produktu Acer môžete nahlásiť opravu dvomi spôsobmi: Prostrednictvom Internetu - prosím kliknite tu Telefonicky na uvedenom čísle, počas pracovných dní medzi 8:00 a 17:00 Pri telefonickom nahlásení opravy majte, prosím, pripravené sériové číslo produktu a ak je produkt v záruke, tiež aj doklad o kúpe. Operátor servisného centra Vás bude informovať o ďalšom postupe. |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov AOC Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00 Ako reklamovať produkt AOC : kliknite tu |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov APC Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru na stránke www.apc.com v sekcii podpory http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm. Zákazník obdrží novy kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne. Reklamáciu je tiež možné zaslať na : apccztech@app.com, foto/info so štítku výrobku, kópia nákupného dokladu. Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo: v Slovenskej republike 0800 172 063 |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Apple |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov ASUS |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Benq Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00 Ako reklamovať produkt Benq : kliknite tu |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Canon : Tlačiarne, Multifunkcie, Kopírky a pod. |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Dell |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Epson |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Fujitsu |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov HP |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Lenovo E-mail: servis@ecs.sk Tel.: 02/210 280 90, Po-Pi: 8:00 - 17:00 http://ecs.sk Ako reklamovať produkt Lenovo : kliknite tu |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Lexmark |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Logitech On-line zadanie reklamácie: http://rma.fixit-service.com Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus. HOTLINE linka: 0800 004701, Po-Pi: 9:00-18:00, E-mail: logitech@fixit-service.com |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov OKI |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Philips LCD a LCD-TV : Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00 Ako reklamovať produkt Philips : kliknite tu |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Samsung LCD a LCD-TV : Autorizované servisné stredisko : asupport s.r.o., Stará Vajnorská 17/A, 831 04 Bratislava, E-mail: asupport@asupport.sk, Tel.: 02/5262 6557, Po-Pi: 9:00-12:00, 13:00-17:00 Ako reklamovať produkt Samsung : kliknite tu Mobilné zariadenia : Autorizované servisné stredisko : ECS SK, s. r. o., Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava E-mail: servis@ecs.sk Tel.: 02/210 280 90, Po-Pi: 8:00 - 17:00 http://ecs.sk Ako reklamovať produkt Samsung : kliknite tu |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov Toshiba |
|
![]() |
Záručný a pozáručný servis produktov XEROX Autorizované servisné strediská: PS Products, spo.s r.o., Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava, E-mail: servis@phaser.sk Tel.: 02/6428 5126 Český servis a.s., Varšavská 11, 831 03 Bratislava, E-mail: bratislava@ceskyservis.cz, Tel.: 02/4445 9955, Po-Pi: 8:00 - 16:30. Ako reklamovať produkt Xerox: kliknite tu |
|
rýchle dodanie, dobrý výber
Široký výber práve tých notebook tašiek, ktoré som hľadala.
rýchlosť vybavenia objednávky