Ako nakupovať ?

  Registrácia

Pre pohodlný a bezpečný nákup Vám odporúčame registráciu. Vďaka registrácii, môžete :

  • sledovať postup vybavovania Vašich objednávok
  • mať dispozícii archív Vašich predchádzajúchich objednávok
  • získať možnosť pohodlného a rýchleho vyplnenia všetkých dát pri ďalšej objednávke ( napr. fakturačných údajov na firmu )
  • uplatňovať zľavové kupóny získané vo vernostnom programe pri všetkých nákupoch
  • nastaviť si obľúbené položky

Podrobné informácie o spracúvaní a ochrane osobných údajov v zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov sú uvedené v článku Ochrana osobných údajov. Nakúpiť môžete samozrejme aj bez registrácie. Prichádzate tak ale o vyššie uvedené výhody.

 

  Nákupný košík - spracovanie objednávky

Po kliknutí na tlačítka "do košíka" a "objednať", alebo otvorení nákupného košíka obsahujúceho vybraný tovar pozostáva dokončenie objednávky zo štyroch jednoduchých krokov :
1. Nákupný košík : kontrola objednaného tovaru a zadanie zľavového kupónu (ak ho máte a chcete použiť).

2. Dodacie údaje : Registovaný zákazník len potvrdí "Pokračovať". Neregistrovaný vypíše len základné, nevyhnutné údaje pre komunikáciu a doručenie objednávky.

3. Doprava a platba : Odkliknite požadovanú dopravu a preferovaný spôsob platby. 

4. Zhrnutie : Skontrolujte všetky predtým zadané údaje. Ak niečo nie je v poriadku, kliknite na "Návrat" a opravte. Ak je všetko O.K. stačí už len odklikať "Súhlasy" a "Odoslať objednávku". 

  Dostupnosť tovaru

Pri výbere tovaru si všimnite informáciu o dostupnosti. Dostupnosť uvádzame ako informatívny údaj, nie záväzný. Záväzná nie je ani prvá e-mailová správa, ktorú obdržíte. Je to len správa o automatickom prijatí objednávky systémom. Záväznosť z našej strany potvrdzujeme až ďalšou komunikáciou s Vami po spracovaní objednávky našimi pracovníkmi. Ak je pre Vás dostupnosť kritická, informujte sa radšej vždy telefonicky u naších obchodníkov o aktuálnom stave. Pri informatívnom uvádzaní dostupnosti sa môžete stretnúť s týmito stavmi :

Na predajni :  tovar je v danom okamihu na predajni vo Zvolene.
Aby bol tovar pre Vás k dispozícii aj v momente, keď si ho prídete osobne vyzdvihnúť, rezervujte si ho objednaním v prostredí tohto elektronického obchodu, alebo akýmkoľvek iným spôsobom, ktorý preferujete. Obratom Vám potvrdíme Vašu rezerváciu. Ak si želáte poslať tovar kuriérskou službou, môže byť u Vás počas pracovných dní do 24hod. Aj na dobierku.

Na sklade : tovar je na niektorom z distribučných skladov, odkiaľ Vám môže byť doručený podľa toho, aký spôsob dopravy zvolíte pri uzatváraní Vašej objednávky.

  • tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na predajni vo Zvolene (obvykle nasledujúci pracovný deň po pracovnom dni, kedy sme Vašu objednávku spracovali)
  • tovar Vám bude zaslaný zo Zvolena prepravnou službou UPS (spôsobom a v termíne podľa toho, aký spôsob zvolíte pri výbere dopravy a platby.

Informujte sa : tovar nie je momentálne k dispozícii na žiadnom zo skladov, ktoré máme k dispozícii. Naši pracovníci Vás budú informovať konkrétnej dostpnosti ihneď ako o tom budú mať informáciu.